2013. február 15., péntek

Whore Couture



Whore Couture. Már előre látom, hogy ezt a két szót még 100x le fogom írni ebben a bejegyzésben, és legalább 20%ban fel fogom cserélni az 'o'-t az 'u'-val. Magyarul viszont nem tudnék jó fordítást kitalálni, szerintem ennél találóbban nem tudnám kifejezni, hogy miről is akarok írni. Ám, ha hirtelen nem lenne egyértelmű, akkor olvass tovább.

Néha elsétálok bizonyos üzletek mellet (nem mondom ki a nevüket, de szerintem tudni fogjátok mire gondolok) és elborzadok. Na, nemcsak a minősíthetetlen ruhadaraboktól, amikre valóban még a gönc kifejezés is hatalmas bókként hathat, hanem olykor-olykor a viselőjüktől is. Vajon miért lehet az, hogy valójában nagyon-nagyon csinos, és borzasztó dekoratív (és általában pofátlanul fiatal) lányok szánt szándékkal öltöznek prostinak? Nyilván mondhatnátok, hogy ez ízlés dolga, had csinálják, de azért szerintem emögött több is van.

Én biztos vagyok benne, hogyha 10 évvel előtt otthon necc harisnyába és nyakig feltolt csöcsökkel akartam volna iskolába indulni olyan fülest kaptam volna, hogy csak néztem volna. Szerintem nem nagy baj, ha az ember fiatalon az identitáskeresése során beleütközik 1-2 tiltótáblába. Lázadni mindig kell valami ellen, vagy valaki ellen, de azért nem mindegy, hogy úgy tőr valaki borsot a családja/iskolája/barátai orrára, hogy komplett ribancot csinál magából.




Hallottam már lányokat, akik stílusokat azzal magyarázzák, hogy másképp nem veszik észre őket a fiúk. Fiatalon ez nyilván lehet nagy szívfájdalma az embernek,főleg ha azt látja, hogy nagy szerelme az osztály legjobb csajával jár és muszáj valamivel felkeltenie a figyelmét. Ám később (már a gimiben is) 10 fiúból szerintem 8 egész biztosan nem örülne annak, ha a csaja vásári portékának öltözik minden egyes nyilvános eseményen. 


Bármilyen közhelyes is, de mindig az érdekesebb, amit az ember nem lát. A test 80%ban szabadon hagyott bőrfelülete nem túl sokat bíz a fantáziára. És ez ugyancsak igaz akkor is, ha a csajok Facebook profiljának nagy része az ő fürdőruhás, miniruhás, akármilyenes képeivel van tele. 

Sajnos bármilyen kiábrándító is, de ebben a stílusban öltözködő csajok rettentő komolyan is veszik az általuk képviselt vonalat. Ugyanakkor nem mondanám azt, hogy minden kihívóan öltözködő nő hülye lenne. Nem is magával a kihívó stílussal van a probléma, hanem azzal ha mindez ízléstelenséggel és olcsósággal társul (ezt nem pénzben kell érteni). Valami oké a kamionosok és kurvák partira, de nagy butaság minden pénteken fűzőben, bugyi nélkül feszíteni (na ez semmikor sem oké) a helyi nagyonmenő szórakozóhelyen.



Azonban persze minden esetben vannak kivételek. Néha tényleg át kell lépni a határokat. Néha jó kicsit megbotránkoztatni az embereket. Néha jó kicsit megmutatni, hogy mindenkinek van egy rosszlány oldala, ami miatt másnap huncutul rákacsintanak az emberre és egy évig emlegetik, hogy "hűűű, na akkor ez passzolt" (értsd halloweenozás meg farsang). Minden más alkalommal viszont a kevesebb mindig több. Tudom, hogy ez a vesszőparipám, de mindenképpen hiszek ebben.

Na mégsem írtam le még egyszer, hogy whore couture. Haha.

1 megjegyzés:

  1. Maximálisan egyetértek minden szavaddal, és bár huszonévesként gyakran arra a következtetésre jutok ezen főleg tizenéves lánykák láttán, hogy majd kinövi, de az a szomorú tapasztalat, hogy sokszor nagyon nem.
    R

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...