2013. február 21., csütörtök

#1 Memorable quotes from the future past





"Tudja  maga meg  én köztem ez a hosszú ideje húzódó dolog nem érhet másképpen véget, csakis háromféle módon. Az első esetben én leteszem a kezemből ezt a pezsgős poharat, búcsút intek Önnek és kisétálok ebből a szobából, ebből a házból majd az Ön életéből is olyannyira, hogy Ön  többet nem fog engem így, ebben a helyzetben látni ebben az életben soha. A második eset ennél sokkal bonyolultabb lesz. Én odaállok maga elé, és maga lehúzza a cipzárt a ruhám hátán és itt töltöm az éjszakát. Maga nem kérdez és én sem faggatom magát azt a dolgot illetően, hogy miért nem fogja soha elhagyni a feleségét. Soha nem fogom megkérdezni miért nem választott engem soha. Úgy fogjuk leélni az életünket, -mindegy, hogy együtt vagy külön- hogy ismerős idegenek leszünk egymásnak. Amíg a világ a világ. Maga szenvedni fog és én is szenvedni fogok emiatt. A harmadik eset más. Én leteszem a kezemből ezt a poharat és odamegyek magához. Maga megfogja az arcomat és a szemembe néz és eldöntheti mit kezd velem. A fejébe fogja venni, hogy ezentúl maga irányít, én pedig meg fogom adni Önnek ezt az örömet. Majd amikor eljön az az óvatlan pillanat -mert el fog jönni - akkor én össze fogom törni az Ön szívét.Mivel a fejembe fogom venni azt, hogy közöttünk ez soha, semmilyen körülmények között nem működhet. Ezután minden nőben engem fog keresni és átkozni fogja azt a napot, amikor nem hagyott engem kisétálni azon az ajtón.
Ön dönt.  "

5 megjegyzés:

  1. Továbbra is nagyon hatásvadásznak tartalak, de ezt anno a morgannál is mondtam. Viszont az a nagy szerencséd, hogy úgy "csilingelteted" a szavakat, hogy nem lesz olcsó az egész. Van kedvem tovább olvasni.
    A vesszőket továbbra is lehagyogatod! Egy korrektúrázó hülyét kapna tőled!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Honnan tudod h én írtam??:D:D

      Törlés
    2. A dekadens stílusodból...;)

      Törlés
  2. ?????? EZ HONNAN?? HOGY VAN TOVÁBB??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Képaláírásnak indult csak hosszú lett.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...