2013. január 10., csütörtök

Pihe-puha ősrégi történet

Óh, bunda pihe-puha nyuszi bunda. Ha állatvédő vagy, eddig olvasd ezt kérlek, különben elképzelhető, hogy a lelked a következő sorokat megemésztvén elkárhozik. Tudom én, hogy van ez. Gyilkos, aki bundát hord, állatkínzó, kegyetlen meg minden. 
Megmondom neked előre, hogy én hordok bizony, mégis a Morzsi otthon lassan különb kaját eszik ,mint én (a saláta nem étel, helló). Nos, én igen szeretem az állatokat, van lelkük, és ez megérint. De hülyét , ó igen hülyét kaptam, amikor egyszer egy fura alacsony növésű félszerzet elém állt a Kossuth-téren (persze ott többen tömörültek,de gondoltam biztos csak valakik már megint tüntetnek). Rám nézett, és ezt mondta, miközben én a nyulak szőrét simogattam elaléltan magamon:
- Hibát követsz el!
-(Párdon?!) -néztem megrökönyödve a hobbitra.
-Hibát követsz el, mert kizsákmányolod a természetet,és az állatokat!
 Én már tudtam, hogy ez a valaki is egy olyan. 
-Na jól van haver, te hol nőttél fel?
-Pestön.
- Jó, hát ide figyelj én szabolcsi vagyok, és ha tudnád, hogy mi van az ország ennek a részén, akkor nem kérdeznéd meg, hogy miért hordok állatszőrt a testemen. Volt már valaha tyúkod? Egész biztosan nem volt,mert Ti azt hiszitek, hogy a tyúk testét zacskó borítja. Hát az én nagymamámnak volt vagy ötven. Abból az ötvenből harmincat evett meg a róka-kóma. Volt már valaha nyulad? Egész biztosan azt sem volt,mert ha lett volna, akkor tudnád, hogy tíz órisányúl, száz bébinyulat szül a világra, viszonylag gyakorta.

Barátunk viszonylag hosszan számolt utána fejben. Majd egészen lassan hozzátette:
- Tojást se egyél,mert az fáj, ahogyan kijön a tyúknak.
 ....
-Jól van haver, erre inkább szedjél valami erőset..
 
Persze azért, mielőtt megvádolnátok, hogy nincsen lelkem azért alássan hozzátenném, hogy nem lenne az igazi, ha beszereznék még bébifókák fejéből készült bolyhos papucsot (ahogy Ace Ventura mester mondaná). Csak úgy mondom.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...