2013. január 5., szombat

CHANEL 2013 tavasz/nyár








A fotókat Karl Lagerfeld készítette. 
A Chanelt szeretem. 
Lagerfeldet nem. 
A Chanel nem egyenlő Lagerfelddel. 
Az ő tehetsége a Chanelé. 
A tehetségét szeretem, de a személyiségét nem.
Az imázsát szeretem, de a szőrös kis dögét nem.

A Chanel régi szellemiségét szerettem.
A Chanel (már-már egy férfiasan) erős nő szimbóluma.
Lagerfeld pedig egy nőies férfi megtestesítője.

Bár ne áruljunk zsákbamacskát, a pletyka mindenkit elér:
Coco Chanel elvileg náci volt, de az biztos, hogy Lagerfeld pedig egy f*sz.
Stílusos persze!

Karl Lagerfeld beszólásai:
Anna Wintourról: “Emberek, szeretem a faxot. Anna Wintournak is van. Azon keresztül beszélünk.” 

Heidi Klumról: “Nem tudom, ki az a Heidi Klum. Soha nem volt ismert Franciaországban. Claudia Schiffer sem tudja ki az.”

Kate Middletone-ról: “A királyi családnak üzenem: úgy tűnik a nemes vér már nem olyan kapós.”

Kate Moss-ról: Kate Mossnak hatalmas bátorsága van ahhoz, hogyan dobja el az életét magától, de ez teszi őt olyan lenyűgözővé.”

Saját magáról: “Nincsenek emberi érzéseim”  

Ez utóbbit kiváltképp kizártnak tartom. Művésznek lenni nem lehet, ember érzések nélkül...haver!

Csillám Lagerfeld



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...