2013. január 12., szombat

#2 Esti smink

A múltkori kis random sminkes bejegyzés után kaptam néhány levelet, amiben elsősorban esti smink elkészítésével kapcsolatban érdeklődtek. Pontosabban erősebb szem smink, füstös szemek, ilyesmik álltak a kérések középpontjában.

Megvallom én kedvelem az erősebb sminkeket, de ilyenkor nagyon ügyelni kell arra, hogy egy ilyen make upnak meg legyen megfelelő helye és az ideje. Az erősebb, esti smink nem véletlenül estére való sejtelmesebb fények közé, buliba, gyertyafényes vacsoráshoz, és minden máshoz, amit el tudtok képzelni. Személy szerint agyérgörcsöt kapok az olyan csajoktól, akik ilyen sminkben lófrálnak a plázában délután 2 órakor brutális neonfények kereszttüzében. Oda a varázsa az egésznek.

Szóval akkor elő az ecsetekkel, az erősebb szemhéjfestékekkel és go for it! Nem olyan nehéz, mint amennyire elsőre tűnik, de ha először csinálod, akkor ne a buli előtt fél órával kezdj egy ilyen smink elkészítéséhez, mert bizony ha elsőre nem sikerül, és pandát csinálsz magadból, akkor annak nagy sírás és dráma a vége. Hidd el, én tudom, anno 4-5 éve beleestem én is ebbe a hibába. 

Megjegyzés: Próbáltam minden fényviszonyok között lefotózni a végeredményt, remélem sikerült. Azt azért hozzá kell tennem, hogy a valóságban ez a smink még erősebb, mint a képeken. Szóval, ha nagy hirtelenségében színpadra készülsz, akkor érdemesebb még egy réteget az arcodra tolni, mert fotókon -ha nem profi módon készülnek a képek- akkor bizony elsikkad kissé a végeredmény.


I.


Bevallom alássan, ez már nem a teljesen natúr kezdőpont. Az alapozás és a korrektorozás megtörtént, valamink a szemöldök színezése. A szemöldökre Yves Rocher szemöldök ceruzát használtam Blonde színárnyalatban.


II.


Mivel nekem nincs olyan nagy technikai apparátusom, hogy a sminkelés minden lépését ragyogóan részletezni tudnám, ezért csináltam egy kis sablont, ahol nagyon eltúlozni látszanak a részletek.

1.A szemöldök színezése


2. Az arc pirosítása a járomcsontok alatt (nekem feltétlenül itt kell, mivel ovális az arcformám, de majd a későbbiekben tervezek egy olyan bejegyzést is ahol minden arcformához elmondom a pirosítás helyét. Persze ha a járomcsontok alá teszel némi pirosítót szinte soha nem lőhetsz nagyon mellé)



3. A harmadik lépésben egy türkiz árnyalatú puha szemhéjceruzával kihúztam a szemhéjam felső részét. Igény szerint az alsó részen is meg lehet ezt tenni. Másodsorban a szemöldök alatti részhez és a szemzugokba sok-sok fehér szemhéjfestéket tettem, hogy később szép legyen a kontraszt. Harmadsorban  pedig vékonyabb ecsettel felvittem a fekete szemhéjfestéket a felső szemhéjakra úgy, hogy kifelé haladtam a szemöldök szélének irányába. Ezt megtettem az alsó szemhéjamon is.



4. Egy puhább és nagyobb ecsettel az előzőleg felvitt fekete szemhéjfestéket kicsit elsatíroztam a szemöldök felé, de nem annyira, hogy beterítse az egész szemöldök alatti részt.  Mert azt borzalmasan néz ki. Másrészt fekete szemhéjtust használtam, és műszempillákat tettem fel.



5. Ilyen erős szemsminkhez borzasztó elhibázott lépés, ha valami erős rúzst is használsz. Persze, ha kamionosok és kurvák buliba mész, akkor még ez egy fotó erejéig bele is fér. Másképpen nem. A számra csak gyöngyházfényű Artdeco szájfényt tettem.



III.





2 megjegyzés:

  1. A múltkor ilyet szerettem volna kérni a kozmetikusomtól, erre egy olyat csinált nekem, mintha összekentem volna magam temperával. Annyira erős és borzalmas lett..lehet tényleg magamnak kellene ezt elkezdeni. Amúgy nagyon igényes ez a bejegyzés, meg ahogy kivitelezed a dolgokat.
    Persze azért könnyű dolga van annak aki egy Angelina Jolie /ScarJo hibrid. Mindenesetre nagyon szeretem a blogod, mert másabb mint a többi.

    VálaszTörlés
  2. tnx dear for your visit and your coment on my blog-I wanna fallow you but you dosent have any gadjet-put some gadjets dear like-google frend conection,bloglovin....-by the way...you are soooooooooooooooo beautiful!!! http://anitce.blogspot.com/

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...