2013. január 5., szombat

#17 Closer to the Edge


Felkelek délidőben és gondoltam felöltözöm kicsit, és kifestem magam, mivel az elmúlt két napban csak aludtam,mint egy medve. Na, ha már ez így fog alakulni, akkor csinálni is kellene néhány fotót valami napfényes helyen -gondoltam. Erre, mire rendesen megrajzoltam az arcomat, elborult. Sebaj, akkor majd nem fog sütni a nap. Nekikerekedtünk, de nem jutottunk túl sokáig, mivel elkezdett szakadni az eső is. Télen. Hagyjuk már...most miért,miért pont most?

Jól van, akkor húzódjunk be valami impozáns helyre, hátha ott majd nem ázunk el. Úgy esett, hogy pont a közelben volt egy elhagyott raktárépület. Kitört ablakok, hatalmas terek, retek mindenhol. Tökéletes. Egy kilazult lécen keresztül lopóztunk be, hogy magánterületet sértsünk. Kicsit féltem, hogy bent lesz valami hobo shotgunnal , vagy egy herkós, vagy akár egy Dexter Morgan-féle meggyötört lelkületű ember. Nem volt ott senki. Szerencsére.

Szóval csináltunk egy pár fotót. Nem sokat, mert mínusz negyven fok volt kabát nélkül.:)

Nem, ez még otthon készült.






Ing - Promod
Öv - New Yorker
Farmer -Mango
Karkötők - Six
Cipő- H&M


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...