2012. december 5., szerda

Mindfuck

Azt gondolom a mi generációnkat sem kellett félteni, de azért ez egy kicsit más. Tizenkét évesen eszünkbe se jutott kurvának öltözni partiba menni, és verni magunkat a színpadon, csak azért mert a többiek is azt csinálják. Tízkor köpött a maci, fellőttük a pizsamát és másnap sunyiba olvastuk a Bravó Magazin Szex/Szerelem nevű abszolút gagyi rovatát. De nem érdekelt ez sem, kamaszok voltunk.

Tizenhat évesen már beindult a szekér. Jöttünk-mentünk a nagyvilágban, fesztiváloztunk. De ha kellett anyu-apu azért még mindig értünk jött...sőt egy ideig éjfélkor véget is ért a buli. Az aktuális szülő/sofőr összeszedte a kölyköket, és mindenki ment szépen haza a dolgára.

Természetesen mindez csak pénteken fordulhatott elő. Hétköznapi lógásról szó sem lehetett.

Az Egyetem persze más volt. Se kontroll, se szülő, se szabályok. Mégis volt jó néhány buli, amit a pokolba kívántam inkább. Azt szerettem volna, bárcsak hirtelen feltűnne egyszer csak valaki és hazavinne inkább, minthogy tovább maradjak azon a helyen egy percig is.

Megtanultuk milyen számítani valakire. Milyen nem titkolózni. Kíváncsi vagyok, hogy ez a sok orosz kisfiú és kislány mit tanul meg így az életből...
















1 megjegyzés:

  1. Kiakadtam a képeken!!! :O A fentieket ettől szebben meg se lehetett volna fogalmazni! :)(Y)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...