2012. december 27., csütörtök

#16 Vintage Decadence


Próbálok több outfit sorozatot csinálni, de van életem is, na meg tanulmányi kötelességeim. Gondolom, tudjátok miről beszélek... Továbbá az is aggaszt, hogy a napos órák száma ilyenkor 0 és 2 óra között mozog: amikor világos van, én általában olyankor még alszom. Ezért nem vagyok túl jóban a téli időszámítással sem. 

Na, de ez az első beltéri fotósorozatom. Nem sikerült olyan rosszul,mintha kétszer olyan rosszul sikerült volna. Imádom amúgy a régi bútorokat. Nem vagyok egy modern feng-shui mittoménmi-féle ember. Nekem az ágyam akkor van jó helyen, ha a lábam hozzáérhet a radiátorhoz. Ennyi, semmi ilyen-olyan energiaáramlásos dolog. Bááár, hiszek abben, hogy oda kell feküdni, ahová a macska is fekszik. Szóval az én ágyam jó helyen van a kályha mellett.

Elkalandoztam. Szóval ez a mai outfit olyan, mint amikor nem öltözöm vagánynak. Attól persze még az vagyok, csak ez a Zara kösztüm dob egy kis finomabb stílt a dologhoz. Kedvelem igazán.

A hajamat mostanában csak kontyban hordom (hajfánkot csinálok pontosabban). Ettől a nagyanyám elájul gyönyörűségében. Ő úgy gondolja, hogy egy bizonyos kor felett (bakker pedig csak 23 vagyok), egy nő (hm...) hordja kontyban a haját. Hát jól van Nagyi, akkor ezt nézd meg....













Zakó - Zara
Halálfejes sifon felső - Bohemian Company
Nadrág - H&M
Cipő - H&M
Karkötők és keresztes gyűrű - Bohemian Company

4 megjegyzés:

  1. Szia! Megkérdezhetem, hogy a szám címe ami hallható a blogod nézegetése közben? :D

    VálaszTörlés
  2. Szia,

    katt ide:

    https://www.youtube.com/watch?v=IFBQyOmiIn8

    ;)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen! Egy ideje ha volt új bejegyzés ha nem feljártam már csak a zene miatt is ;)

    VálaszTörlés
  4. akkor bizony egy jó ízlésű zeneértő vagy;)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...