2012. december 15., szombat

#1 make up tutorial

Nagy kicseszés betegnek lenni, és még rosszabb, ha az ember nem mehet sehová. A legrosszabb persze az, hogy teljesen el vagyok havazva a műhelymunkák miatt. Nem olyan nagy dráma persze, de jó lenne már lenyomni a jövő hetet, túl lenni a jövő hét pénteken esedékes világvégén, és a Karácsonyra készülni. Továbbá megejteni az évek óta hagyománynak számító before Kriszmösz ivászatot, csakhogy legyen miért hálát adni. 

Szóval nem mehetek sehová, de ez nem akadályoz meg abban, hogy néha full sminkben, belőtt hajjal masírozzak fel-le otthon, mint egy agyalágyult. Így esett ez tegnap is, s mivel nagyon szeretek sminkelni magamat és másokat is ,gondoltam csinálok egy ilyen bejegyzést. Direkt és szánt szándékkal csináltam before-after képet is, csakhogy tudjátok én felvállalom sminktelen beteg orcámat is, meg hogy látszódjon a különbség. Na.


Smink azúrkék-arany kombinációhoz

Én is az a típusú lány vagyok, aki azt érzi, ha vásárol valami szépet, akkor a világ is egy kicsit megszépül. El szoktam ezen gondolkodni, vajon miért van ez , de azért nem túl mélyen, nehogy ráébredjek, hogy egy kicsit felszínes vagyok. Szóval az H&M leakciózott néhány bizsut. Nekem természetesen vásárolnom kellett ezek közül néhányat. Na nem túl sokat. 
Szóval a magaménak tudhatok már egy kagyló formájú arany színű fülbevalót, és egy kék-arany gyöngyös nyakéket. Ha ezt a kettőt magamra öltöm dél-tengeri hableánynak érzem magam, de ez mellékes. Ezekhez készítettem egy sminket.

Csodaszép, most valljuk be

1. Nulladik helyzet
Ezt arc hasonlít legjobban Lindsay Lohan sittes fotóihoz. Elragadó.
2.
Alapozót csak ritkán használok. BB krémet viszont mindig. Priceless, és jó az illata.
3.

Évek óta Miss Sporty korrektort használok. Gyors, egyszerű, hatékony.

4.
A szemöldökömet mindig porral formázom, ehhez szükséges ecsettel. Ilyet mindenkinek érdemes beszerezni. A szemöldök az arc egyik legfontosabb része!

5.

Manhattan pirosítót számomra mindig nagyon szükséges, mivel hóka vagyok akár egy zombi.
 6.

Szemhéjhoz legalább 3 ecsetre van szükség, és minimum 3 féle árnyalatra. Nem ér kékkel, zölddel, vagy barnával kimázolni az egészet, mert hülyén néz. Ezzel az ecsettel egy alap, világosabb színt szoktam felvinni. A NYC Cosmetic a szemhéjfesték.
7.

Ha nagy szemeket szeretnék felejtsd el, hogy fekete ceruzával kihúzod a szemed alsó részét. Fehéret használj bátran, és lekörözöd Barbie bambiszemeit is.

8.
A szempillaspirál nélkülözhetetlen. Egy normálisra mindenképpen érdemes beruháznod.

9.
Ha menőzni akarsz, tegyél fel műszempillát. Én ugyan jobban szeretem a tincsecset, vagy a diszkrétebb sorosat. Azért ezt használtam, hogy megmutassam: soha ne egy-egy teljes sort tegyél fel,mert borzasztóan néz ki. Ha olcsóbbat használsz, bátran vágd ketté.

10.
Rúzs helyett mindig szájkontúr ceruzát használok. Na  , nem kimázolom vele az egész számat, csak egy kicsit eloszlatok rajta az ujjammal, sokkal szebb az összhatás.

11.
Aztán már csak egy kis csillogás kell a végére.

12. Tádám





 Szóval még egy péntek este telt el, amikor nem mentem sehová.
Na, majd máskor;)

2 megjegyzés:

  1. Szupermodell fejed van még smink nélkül is, meg a bőröd gyönyörű. Csak egy kis alvás kellene, de amúgy...imádnám ha ilyen arccsontjaim lennének.

    EZ a smink gyönyörű!

    VálaszTörlés
  2. Te vagy Laetitia Casta! :D

    http://without-make-up.com/wp-content/uploads/Laetitia-Casta-without-makeup.jpg

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...