2012. november 19., hétfő

Múlt heti backstage

Úgy egy hétre eltűntem kicsit. Rengeteg dolgom volt ugyanis, mint ahogyan azt már egy előző bejegyzésemben is említettem, a vállamra vettem az idei Pszichológus Szakhét megszervezését Debrecenben. Megszervezni valamit egy dolog, kivitelezni már egészen más. Szerencsére igencsak jól sikerült a dolog.


A legfontosabb, hogy sikerült nagyon klassz szponzorokat megszerezni. Ez volt talán a legmelósabb feladat, de szerencsére annyira sokfelé járok-kelek Debrecen szerte, hogy vagy valahol volt már ismerősöm, vagy volt egy ismerősöm, aki ismert valakit, aki ismert engem,és...tudjátok, a szokásos. Támogatott minket az IKON étterem, a Csokonai Színház, a MODEM, és még rengeteg nívós hely. Álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyire készséges lesz mindenki. Nagyon sok rendes emberrel találkoztam, és nagyon klassz ismeretségekre tettem szert. Én azt tanultam meg ebből az egészből, hogy az ember merjen mindenkinél próbálkozni: egy drágább helyen is akár, hiszen nagyobb tétekkel mindig nagyobbat lehet kaszálni.


Tulajdonképpen minden csak a hozzáálláson múlik. Nekem nem lehet nemet mondani, és azt sem tűröm, ha valaki keresztbe akar tenni. Meg lehet persze próbálni , de esélytelen, mert annyira alaposan, precízen jártam el minden tekintetben, hogy szinte biztos voltam benne: rohadtul népszerű lesz a Szakhét.

Ezért Debrecen legtöbb hírportáljával, rádiójával, és televíziójával felvettem a kapcsolatot. Voltak nálunk kint forgatni, én voltam interjút adni a Friss Rádióban, ők pedig hozzánk jöttek interjút csinálni Lénárt Ágotával. Hatalmas élmény volt, és hatalmas megkönnyebbülés volt látni, hogy hiába hétfőn reggel nyolc van, mégis tele lett a terem érdeklődőkkel. 


Sokan mondták, hogy nem kellett volna az egészet egyedül a nyakamba vennem. Én ezt soha nem éreztem így. Ráadásul nem egyedül csináltam végig. Nagyon meghatott az ,ahogyan néhány évfolyamtársam és barátom végig, minden egyes nap felkelt, és reggel jött és csinálta, és segített. Nélkülük lehetetlen lett volna kivitelezni ezt az egészet...és persze -szerintem- nagyon jó hangulatban teltek a mindennapok.

Valahol amúgy már hiányzik is kicsit ez a pörgés...simán szerveznék még egy ilyet még egyszer bármikor. Nagyon tanulságos volt!


A Szakestünk amúgy az Aranybikában volt. A tavalyi szervezők kezdték ezzel az ötlettel, és nagyon jól tették! Mintha egy mini szalagavató lett volna tanárok-diákok együtt. Komolyan, le a kalappal a bulizók előtt. Hajnali 4ig ugyanis igencsak sokan bírták. 

Na ,de vissza a hétköznapokba. Vár rám két műhelymunka is, és még rengeteg meg-nem-írt cikk. Ötletem még szerencsére mindig van....és sajnos a vásárlási mániám is a régi.


1 megjegyzés:

  1. nagyon szupi a blogod:) tetszik. követlek is:)

    http://beautyandfashion-makeup.blogspot.com/

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...