2012. november 24., szombat

Klisé

Ezen a héten csak a lábamat lógattam, egész héten. Ettől teljesen kiakadok. Mindenki azt hajtogatja, hogy pihenj, pihenj, de én egyszerűen nem tudok pihenni. Legalábbis nem abban a hétköznapi formában. A semmittevés nálam egy napig működik, ha működik, de utána úgy érzem, hogy feleslegesen telnek a napjaim. 

Ráadásul azért hozzátenném, hogy a pihenés nekem nagyon költséges mulatság, mert valami fura, rossz kondicionálás miatt mindez összekapcsolódott a vásárlással, meg a zabálással.  Na, ez klisé.
Szóval most új célokat tűztem ki magam elé:

1. Megírok két műhelymunkát december 21-ig. Már csak ezért is remélem, hogy nem lesz akkor világvége, mert akkor teljesen feleslegesen dolgoztam ebben a félévben. Na, ez önzőség.

2.Visszahúzok az edzőterembe. Tudni illik kicsit leengedtem az elmúlt 1 hónapban, ami miatt most annyi bennem a nyomaték, mint májkrémes kenyérben. Gyűlölöm tunyának érezni magam, és még jobban bosszant, hogy a héten nagyon megbetegedtem, ezért az edzéseket el kellett halasztanom egy héttel, hogy nehogy tüdőgyulladást kapjak. Ezt nem én mondom, hanem az orvos. Na, ez hiúság,

3.Beszerzek végre valami csipogót, amit az összes lényeges tárgyamra ráteszek: kulcs, pénztárca, a kedvenc cipőm, mert a reggeleim jelentős része azzal telik, hogy különféle dolgokat keresek nagy haragosan. Na, igen.

4. Natasha Kim rajzaival plakátolom ki az összes fehér falfelületet.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...