2012. november 24., szombat

A legjobb női karakterek

Jó, hát legalábbis számomra. Egyébként ezen érdemes lenne elgondolkodni mindenkinek. Úgy értem, vajon kik és miért állnak legjobban közel a szívünkhöz? Nyilván nemcsak a külső, meg a színésznők tehetsége számít, hanem az a plusz adalék a karakter személyiségében, ami talán bennünk is megvan. Nem mondom, hogy az én kedvenceimmel barátkoznék, vagy jóban tudnék velük lenni, ha a való életben találkoznék velük. Sőt...de nem is erről beszélek. 

Azt hiszem néha különbözik, hogy kik lesznek a barátaink, és kiket csodálunk távolról. Én kifejezetten szeretem az erősen elszánt embereket, talán kicsit a megszállottakat is. Olyanokat akik nagyon ragaszkodnak valamilyen célhoz, eltántoríthatatlanul. Najó, és akik  képesek manipulálni a környezetüket.

Becstelen brigantyk - Melanie

 Fight Club - Marla

Kill Bill - A Menyasszony

Mean Girls - Regina :P

Prometheus - Vickers

Wanted - Fox

Hannah - Melissa

Maléna - Maléna

Match Point - Nola

Rumnapló - Chenault

Fekete hattyú - Lily

The Dark Knight Rises - Miranda



A tetovált lány - Lisbeth


Meglepő, hogy mennyi hősnő neve kezdődik "M" betűvel...

3 megjegyzés:

  1. Hah Rumnaplót pont tegnap néztem meg, nagy dög Chenault, főleg mikor sellőt játszik, először azt hittem Scarlett! :D

    VálaszTörlés
  2. Hát nem semmi az a csaj, és J.D-vel kavar az életben is:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem a lányok fele hajlik?:D Én legalábbis elég sok képet láttam Tasya-val párosban...

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...