2012. október 16., kedd

II. Tetoválás






Caravaggio festményének címe alapján Fekete Bori varrta az alkaromra a népszerű mondatot. Nem gondolkodtam sokat mi legyen a 2. tetoválásom. Egyszerűen megálmodtam. 

"Amor vincit omnia. Hiába a sok emberi termék, hiába a rengeteg ruhánk, a pénz, a hatalom, vagy a népszerűség. A szerelem mindenkit térdre kényszerít. Legalább az egyszer életben. A vonzalom, a vágy, az érzelmek a világ urai. Náluk nagyobb hatalom nincs. Szerelmet nem lehet csinálni, nem lehet eladni, megjeleníteni is csak a legnagyszerűbb művészek képesek. "

Ez a tetoválás mostantól hozzám tartozik. Csak az enyém,a részemmé vált. Biztos vagyok benne, hogy nem ez lesz az utolsó. Köszönöm Borinak a nagyszerű munkát, mert olyat készített nekem, amilyet elképzeltem. Ráadásul nagyon kellemes 1,5 órát töltöttem nála. Mucha képek között tetováltatni? A legkatartikusabb élmény!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...