2012. október 16., kedd

Aranyszín ékszer haul


Haul azaz zsákmányolás esetemben azt jelenti, nagyjából évszakonként tartok egy nagy bevásárlókörutat (szülinapi nagyipénz,de klassz), amikor beruházok néhány dologra, amik nélkül úgy érzem nem tudok tovább élni. Ez ilyen női dolog, nehezen magyarázható késztetés, de szerencsére már gyógyult vagyok, és nem veszek meg mindent ami csillog,fényes,csillag,fecske,vagy egyéb aranyos formája van.Hurrá.

Szóval kiegészítők. A kiegészítők olyan ,mint a szemöldök : ha rosszul néz ki, hiányzik, vagy nem illik hozzád, akkor az összhatás is borzalmas. Néhány jól kiválasztott kiegészítővel új nőt varázsolhatsz magadból. (Mint ahogyan egy bölcs ember mondta: egy r*bancból is hölgy faragható egy gyöngysor segítségével)


Ami engem illet, én nagyon kedvelem az aranyszínű ékszereket. Nem az aranyat, csak az aranyszínt. Ez olyan dolog, mint a bőr és műbőr nadrág problémája. Igazi bőr nadrágban dyke-nak nézel ki, vékonyabb műbőr (vagy spandex,latex) nadrágban meg vagány csajnak. (Persze nem mintha a másikkal is baj lenne). 
Szóval az aranyszín számomra nagy favorit. S mivel mostanában a bizsuk is egyre szebbek, finomabban megmunkáltak, igényesebbek, minden gond nélkül viselhetünk csilli-villi dolgokát. Én a következőket újítottam, főként az H&M-ből.

H&M
  

 H&M arany csillagok (nagyon feltűnő, nagyon klassz)

 H&M strasszköves elegáns

 C&A nagy gyöngyös madárkás

  
H&M gyöngyfonatos (Elegáns darab,csak kicsit szúr)

New Yorker készített hosszú leveles

 Rendeltem, a hölgy elérhetőségeit bármikor meg tudom adni, ha szeretnél te is ilyet!

 Nagyon kíváncsi lennék Anna Dello Russo ékszereire és kiegészítőire is. Sajnos (ha nem tévedek) sem Debrecenben, sem Nyíregyházán az H&M-ben nem kapható. Ti mit tudtok erről?





Ti szeretitek az aranyszín ékszereket?
Készüljetek, mert a saját haulomból egy darabot hamarosan kisorsolok!

2 megjegyzés:

  1. Én úgy tudom, hogy az AdR-kollekció csak a Vörösmarty-téri H&M-ben kapható. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hát ezt nem tudtam!:) Érdemes lenne egyszer ellátogatnom oda, és szemügyre venni a kollekciót...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...