2012. október 10., szerda

All Saints kollekció ősz/tél



Eddig még nem nagyon írtam a kedvenc kollekcióimról, pedig jó néhány van. Ennek a fő oka leginkább az, hogy szomorú vagyok, amiért itthon nem mind beszerezhető (illetve igencsak borsos árakról beszélhetünk). Sajnos ez a helyzet az All Saints márkával is, de most mégis bemutatnám a márka általam imádott darabjait, és lookbook-ját. Ha megvásárolni nem is tudom, de adhat némi inspirációt arra vonatkozóan, hogy milyen darabokat is szerezzek be az idei szezonra máshonnan,persze olcsóbban. A kollázsokat én készítettem, remélem tetszik Nektek.

A legfőbb ok, amiért kedvelem a márka ruháit az a letisztultság. Soha nem szerettem a túlkombinált outfiteket, szerintem az egyszerűség és némi vagányság sokkal kifizetődőbb. A ruha külseje nekem mindig csak másodlagos, a mágia mindig az anyagban és kényelemben rejlik.  

 
Az All Saints-t idén ősszel némi rockosabb beütés jellemzi : motoros csizmák, bőrcuccok, aszimmetrikus vonalak. Olyan ruhák ezek, amiket bátran viselhetnek olyan lányok is, akik nem feltétlenül rendelkeznek modell alkattal.





Kasmír kardigán - 39.000 Ft

Motoros csizma - 80.500 Ft

 Koktélruha szegecsekkel - 105.000 Ft


Szoknya strasszokkal - 62.400 Ft

Felső óarany színű díszítéssel - 69.810 Ft

Barokkos hatású ruha - 89.500 Ft



Hogy tetszik Nektek?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...