2012. október 25., csütörtök

A Lichtenstein-stílus


Kedvelem a mainstream dolgokat. Szeretem a képregényeket, a popcorn mozikat, a Burger Kinget, és még egy csomó más dolgot is, amit olyan sokan kritizálnak. Szeretem az apró olcsó csecsbecséket, bizsukat, és néha az egészen giccses cuccokat is.  A drámát is szeretem. A vörös rúzst, és sírós filmeket. Szóval nem kérdés: Roy Lichteinsteint is szeretem.

Elképzelésem szerint őt nem kell bemutatni, ha mégis, akkor megteszi majd helyettem a wikipédia. De aki azt hiszi, hogy nem ismeri őt, akkor az biztosan téved. Pop-artos, képregényes stílusú munkáival még ma is tele vannak a boltok: pólók, cipők,bögrék, táskák...és még sok minden más. Mondhatni Lichtenstein a művészvilág Marilyn Monroe-ja, ha rányomják valamire, szinte biztosan elkapkodják.

Az én Lichtenstein gyűjteményem viszont csak a bugyikra koncentrálódik. Ezt nem fogom megmutatni. Ám, szerencsére akad jó pár mutas darab még a nagyvilágból. Lássuk, mi a helyzet képregény fronton!

 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...