2012. október 29., hétfő

A legextrémebb ombre DIY

Amikor hallottam erről az ombre ötletről, csak ámultam. Szinte lehetetlennek tartottam, hogy ezt meg lehet valósítani,  és még jól is nézzen ki. Aztán végiggondoltam, és naná, hogy meg lehet. Ráadásul nagyon olcsón, mivel valljuk be, nem mindenki szeretne állandóan színes tincsekkel a hajában járkálni. Nyáron, buliban tökéletes, de lehet az iskolapadban már nem annyira tolerálják.

Ideiglenes színes tincses megoldás persze könnyen kivitelezhető. A vaterán se szeri-se száma azoknak az aukcióknak, ahol felcsatolható póthajat lehet vásárolni (erről szívesen elmondom majd a véleményemet, de majd később). Persze most nem teljes fejről beszélünk, csak néhány tincsről. Ez az egyik alternatíva. De térjünk vissza a másikra: a krétásra.

Mire van szükséged?
  • színes krétákra (pasztell)
  • kézügyességre
Biztos vagyok benne, hogy világosszőke hajon nagyon jól mutat ez az összehatás. A fekete,és a sötét hajak esetében azonban nem tudom. Mindenesetre érdemes kipróbálni.






5 megjegyzés:

  1. Barna hajon milyen szín mutatna jól? Mert ugye a világos barna, szőkén, szinten minden. De sötét barnán? Ötlet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látod, azt nem tudom, hogy a barna hajat mennyire fogja be a pasztell kréta. Ha színes tincset szoktam festeni barnáknak, akkor sem olyan intenzív szőkítés nélkül.

      De mindenesetre megér egy próbát! De feltűnő élénk színekkel próbálkozz (pl neonszínekkel): zöld, ciklámen.
      Nekem anno a sötétbarna hajamban nagyon élénk meggyvörös tincsek voltak.

      Törlés
  2. Szia!

    Ez milyen kréta? Rendes színes, klasszikus táblakréta? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, nem -közben ki is javítottam- pasztellkréta a legalkalmasabb erre a célra, vagy látogass el erre a linkre: http://hajaskft.com/index.php?page=shop.browse&category_id=137&option=com_virtuemart&Itemid=64

      A táblakréta nem eléggé sűrű ehhez szerintem.

      Törlés
  3. El nem tudom képzelni, hogy ne fogná be a ruhát, bőrt...
    és ha még izzadsz is mondjuk egy buliban szép lesz utána a hátad, vállad :-D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...