2012. október 5., péntek

#3 Fashionfave: Női divatforradalmárok

Ez az írás nem a divatról szól. Nem a stílusról és nem is történelemről. Ez az írás azokról a nőkről szól, akik maguk jelentik, vagy jelentették a divatot, a stílust és a történelmet. Mindezt egyszerre. Olyan nőkről, akik mertek elég individualisták, és erősek lenni, hogy valami egészen újszerűt valósítsanak meg. Ők az igazi divatforradalmárok.


 Valamilyen rögzült asszociációs párosítás miatt, azt gondolhatjuk, hogy a nők könnyen „csinálnak” divatot, vagy a divat amolyan női dolog. Azonban ha végigzongorázunk néhány divatenciklopédiát, akkor nem is olyan nehéz rájönnünk, hogy mennyivel több az ismert férfitervező, mint a női. Olyan férfiak ők, akik megkreálják saját múzsáikat, felruházva őket mindenféle istennői vonással és persze csodás ruhakölteményekkel. De tény, hogy voltak, vannak és lesznek is olyan nők, akik kitalálják önmagukat. Ha kell, felrúgnak minden aktuálisan uralkodó konvenciót, mintha azt mondanák: Tessék, itt vagyok én! Ilyen vagyok! Követtek, vagy sem, de én a magam utamat járom.


Ha tetszett az írás,kérlek lájkoljátok
a cikket a fashionfave oldalán. 
Várom véleményeteket is komment, vagy e-mail formájában!




2 megjegyzés:

  1. Szia, ne haragudj, hogy névtelenül írok, de még nem regisztráltam. Már szerettem volna hozzászólni,de mostanra érett meg a dolog.

    Elég sok "divatblogot" nézegetek, bár a tiéd inkább már egy komplett magazinra hasonlít. Mindent ötvözöl mindennel,ez az a sokszínűség, amit nagyon sokan nem tudnak megugrani. Színesen írsz, jók a fotók, stílusos vagy. Ja! és nem hétköznapiak az outfitjeid.

    Pusz,K.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, semmi baj, nem tettem kötelezővé a regisztrációt amúgy sem.
      Figyelj, jó érzés,hogy ezeket írod,mert eléggé el szoktam bizonytalanodni. :S

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...