2012. október 11., csütörtök

#12 Blue Jeans


Tudom, hogy sokszor találok ki fiktív dolgokat, vagy bizonyos téma köré építek fel egy adott sorozatot, egy adott ruha összeállítással. Azt az észrevételt (vagy kritikát?) kaptam, hogy néhány sorozat túl extrém egy hétköznapi outfitnek. Ez lehetséges (bár nem hiszem, hogy annyira elrugaszkodott lennék), de hozzáteszem, hogy én nem az a magassarkú-miniszoknya-cukifelső hármas típusú lány vagyok. Úgy öltözöm fel, hogy az a hangulatomhoz passzoljon, vagy praktikus legyen, vagy jól érezzem magam benne. Nekem ez az elsődleges szempont. 

A mai fotósorozatban viszont azt hiszem nincs semmi extrém, hiszen ebben voltam suliban is. Szeretem a magassarkúkat, de néha semmi pénzért nem venném fel. A mai napon pedig különösen. Ez a nap a férfias, hanyag elegancia napja volt. És mennyire imádom az ilyet! Kosztümfelső és boyfriend-style nadrág, lapos talpú férfias fűzős cipővel. Ebben lehet egész nap nyomulni. Napszemüvegeket is nagyon szeretek hordani, de ma különösen szükség volt egyre. A keddi szülinapi bulim miatt legfőképpen....hát ez van.













Blézer - Zara (innen)
Farmer- Zara (innen)
Leopárd nyuszis felső- Zara (régebbi)
Cipő- Deichmann
Napszemüveg - Pull&Bear
Fülbevaló- ??? (szülinapomra kaptam)

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...