2012. szeptember 2., vasárnap

Wannabe : Bohemian Queen


Augusztusi kívánságlistám után végre most is eljött a pillanat az álmodozásra. Kívánságlistákat szerintem azóta írok -biztosan nemcsak én - mióta toll került a kezembe. Változnak a vágyak, változik a hónapban a természet is egy nagyot. Lehullanak a falevelek, oda a zöld lombkoronáknak, a fesztiváloknak, a strandoknak. Előkerülhetnek újból a pulóverek, magas szárú csizmák. Ó ,igen! Imádom az őszt, ez az én évszakom, ekkor születtem én is. 


Ha ősz, akkor vörösesbarna haj. Ez régóta már a fixa ideám, de nem volt még bátorságom, hogy ténylegesen vörösre váltsak. Voltak bár próbálkozásaim, de mindig az volt a konkluzió,hogy sajnabajna a vörös annak áll igazán jól, aki bizony ezzel a hajszínnel született. Kivéve persze Florence Welchet! Ő maga az igazi vörös őszi istennő.

Florence Welch

A Florence and the Machine legtöbb száma vibráló gyönyörűség. Ha lenne az ősznek himnusza, biztosan Florence írta volna meg. Ráadásul a stílus, amit ő képvisel mindig örömmel telt el. Telis-tele bohém nagyszerűség, finom anyagok, áttetsző habkönnyű felsők, kalapok...ő az igazi Bohém Istennő.


 Nekem egyelőre marad az álmodozás, és némi könnyebben beszerezhető őszi darab. A tollak - a szegecsek mellett- mindig a mániáim közé tartoztak.A madarakkal , és farkasokkal együtt persze. Fura párosítások, de nem lehetetlenek. A szabadság valamilyen kivitelezhető formáját akarom visszaadni az öltözékeimmel. Így választok mindig.


Hulló falevelek, deres reggelek, összebújós teázások...gyertek, mert már nagyon várlak Titeket! Na és persze, ami a legfontosabb: az iskola. Imádom a sulivárós napokat, a tanszerek, papírok illatát. Remélem eredményes évet zárunk idén : Ti Kedves Olvasók, és én is.

Kellemes őszi napokat!


Írd meg véleményedet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...