2012. szeptember 25., kedd

In mood: september

Éjjel, amíg aludtam, történt valami: vége a nyárnak. Felébredek, hallgatom a szelet, nézem a sötétbarna lombot az ablak előtt, s nem érzek semmiféle őszi bánatot. Örülök, hogy vége a nyárnak. Örülök, hogy nem hozott semmit. Örülök, hogy nem tántorodtam meg a boldogtalanságba vetett hitemben. Örülök, hogy nincsenek többé illúzióim a megoldásról. Tessék, ősz, rajta! - gondolom.
Márai Sándor

 Ha választhatnék egy napot az életemből, egy helyszínt, mindig ugyanaz lenne. Ugyanakkor. Ősz lenne, és langyos meleg. A napfény átjárna a sárguló leveleket. A lehullottak ropognának a talpam alatt. Azt érezném, mint akkor éreztem. Elégedettséget és szabadságot. Hogy lássam valaki szemében ugyanazt , amit én is érzek. Cinkosságot minden egyes percben. Csípősebb estéket. Harmatos reggeleket.

Az ősz újrakezdés. Nem az elmúlás. 








2 megjegyzés:

  1. Végre lassan-lassan valami újra megcsillan a morgan.naplom.comból. Nagyon szerettem a régi blogodat,és nagyon sajnáltam,hogy már nem folytatod. De megértem. Mikor megláttam, hogy divatblogba kezdtél, elkezdtem félni, hogy te is majd valami olyan hülye picsa leszel,aki lefotózza az összes ruháját és ennyiben merül ki az egész.

    Bárhogyan is gondoltad ki, nagyon jól összehoztad a személyességet, meg a divatot, meg stílusodat. Jó, hogy vállaltad az arcod is, mert nagyon szép vagy. Mindig kíváncsi voltam ,hogy ki is morgan valójában.

    Sok sikert a továbbiakban . Folytasd! mert ez nagyon be fog futni...

    VálaszTörlés
  2. Tudom ám ki vagy, szerintem ...:)

    Mikor elkezdtem, nagyon képlékeny volt az egész. Még az is benne volt a pakliban, hogy 2 napnál tovább nem fogom tovább vezetni. Bár ez nehéz lett volna.

    7 éve vezetek blogot. Ha a morgan után nem folytattam volna, akkor szerintem egy idő után magamban beszéltem volna. Nekem a blogírás egy kreatív időtöltés. Egy önkifejezés, mint másnak a rajzolás és hasonlók...

    A morgant is imádtam.Hozzám tartozott az énem egy része volt, de a naplom.com már régóta nem biztosított olyan lehetőségeket ,hogy folytathattam volna.

    Nagy dilemma volt, hogy felvállaljam-e az arcom,vagy sem. Régen nem kellett, ma meg kell. Mikor a morgant kezdtem, nem még Facebook, nem volt twitter, vagy csak nagyon ritkán használták a bloggerek. Ma ez elképzelhetetlen. Persze magamnak is írhattam volna, de nekem kell aközönség. Egy perverz öröm, hogy belelátnak a fejembe.

    Nem tudom mi lesz BC élete,de szeretem csinálni. És nagyon örülök, hogy egyre több lehetőség tárul elém,mióta ilyen blogot vezetek. Már ezért megérte.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...