2012. szeptember 4., kedd

Glam Rock farmerkabát tutorial

Néhány  napja vásároltam egy farmerkabátot, de mindig az az érzésem, hogy a farmer önmagában soha nem elég. Mindig úgy érzem kellene egy kitűző, vagy egy nagy virág, vagy bármi ami lóg, csillog stb. Szóval bármi, amivel kicsit egyedibbé varázsolhatom. Beletúrtam a fiókomba, és találtam jó néhány varrható strasszkövet, ami még egy másik DIY projectemből maradt meg, valamint egy régi hosszú láncot, aminek nem is tudom, mi volt az eredeti funkciója. Valamit kezdenem kellett velük.

 Ebből a munkából merítettem ötletet.

A Debrecen Plázában a Thomas Jeans Outlet üzletében 
minden farmerkabát 3000 Ft. Magyar termékek, és nagyon klasszul nézett ki mind.

Kicsit időigényes, de mindenképpen azt ajánlom, hogy varrható strasszokkal, vagy szegecsekkel dolgozz. Ne használj ruhára szúrható díszítőket, mert borzasztóan elcsúfítják az eredeti anyagot, és azonnal leperegnek. Ugyanez a helyzet a vasalható díszekkel. Inkább szánj egy kicsit több időt a ruha átalakításra, mert jobban megéri.
Kreatív boltokban a varrható eszközök 100-150 Ftba kerülnek (egy csomag nagyjából 50 darabot tartalmaz). A láncot is megvásárolhatok ezekben a boltokban ,ezeknek métere kb. 350 Ft.



Mindenképpen próbáld ki ,hogyan is néznének ki a kövek a ruhán. Ha esetleg még varrás után gondolnád meg magad, az sem baj, mert közel észrevétlenül el lehet őket távolítani. 

A lánc felvarrása sokkal gyorsabban megy, mint a köveké. Bármilyen forma nagyon királyul néz ki a vállon, de én végül úgy döntöttem, hogy elől kicsit hosszabb legyen a kompozíció, hátul kicsit rövidebb. 


Nagyjából egy óra, és kész is lett a kabátka. Mindig elhatározom, hogy beszerzek egy gyűszűt végre a nagyitól, de mindig elfelejtem. Pedig most is el kellett volna, hiszen a farmer vastagabb részeit elég nehézkes átszúrni. Sebaj, majd legközelebb.:)

Hogy tetszik? Kipróbálnád?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...