2012. szeptember 6., csütörtök

Ékszerfogas dobozból

A kartondoboztól nagyon nehéz megszabadulni. Mindig elteszem a dobozokat, hátha jók lesznek majd valamire, aztán hirtelen azt veszem észre, hogy már nem férek a sok cipős doboztól meg kartonpapírtól. Ma elérkezett az ideje, hogy egyből végre készüljön is valami. Az ékszereim pakolása ugyanis megint kényes kérdés, főleg a nyakláncoké. Összevissza nem akarom pakolni őket, mert félek ,hogy összegubancolódnak és akkor soha többé nem fogom tudni őket szétszedni. Megmutatom, hogyan oldottam meg az ügyet.


Először is nyomtattam két tetszőleges képet A/4es méretben. Ha nincs a kéznél nyomtató, akkor ajánlom Debrecenben a Kossuth utcai internet kávézót és fénymásolót, ahol diákigazolvány felmutatásával bármit 6 Ft/oldal kinyomtathatsz. 


Szike segítségével kimetszettem egy A/4esnél nagyobb méretű karton darabot. Szike , ha hirtelen nincs otthon, akkor a százasboltokban nagyjából 150-200 Ftért vásárolhatsz. Azért vigyázz, hogy használat közben ne csonkítsd meg magad vele. Gyerekkoromban nekem majdnem sikerült....


Jól beragasztóztam a nyomtatott papír hátulját, aztán ügyesen ráapplikáltam a kartonra. Ügyelve arra, hogy ne legyen pupujkás .


Összevágtam a széleket az olló és szike segítségével.Azért kell a szike mindenképpen, mert ezzel közel sebészi pontossággal szelhetjük a papírt. A kés nem igazán nyerő megoldás sajnos (próbáltam már).


Scarlett fejére megrajzoltam, hogyan is fogom majd szikével elvágni. Ez a forma azért nagyon jó, mert könnyen fel lehet akasztani, azáltal hogy a súlypontja középen van. 


Tádám, kész a remekmű! Már csak használatba kell állítani! Felakasztottam egy szögre. A karton aljára pedig négy rajzszöget szúrtam. Tökéletesen funkcionált!




2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...