2012. szeptember 4., kedd

Csináld magad : Sock Bun -Zokni konty


Megmondom őszintén kicsit meglepődtem saját magamon, hogy nem hallottam még azelőtt a Sock Bunról (Nem tudom, hogyan lehetne frappánsan lefordítani. Zokni konty?) egészen addig, amíg kedves divatkedvelő barátom Kocsis Anna nem ismertette meg velem a dolog metódusát. Muszáj volt kipróbálnom még aznap este. Az eredmény nagyon elegáns lett. Tényleg nagyon egyszerű, nagyon ötletes dologról van szó, és ha eddig nem ismertétek , akkor hátha most Ti is kedvet kaptok hozzá! A celeb világban már régóta kedvelt frizura...




A módszer alapja egy zokni. Persze lehet fröccsöntött sock bun-maker eszközt is kapni, de minek költenénk ilyesmire, ha csak egy elárvult pár nélküli zoknira van szükség? Az én eszközöm az ágy alatt várta, hogy rátaláljanak és betöltse végzetét. Fogtam egy ollót, és levágtam a zokni zárt végét, aztán pedig felcsavartam, hogy úgy nézzen ki, mint egy hagymakarika. Ha nincs olyan hosszú hajad, akkor azt javaslom, hogy olyan 5 centi hosszúra formázd a zoknit, és azután tekerd csak fel. Félhosszú hajjal már kivitelezhető!


Ezután fogd fel lófarokba a hajadat. Minél magasabbra csinálod meg , annál bohókásabb lesz az eredmény. Ha inkább elegánsabbat szeretnél, akkor a tarkódon legyen a csuri. 


A hajadat tekerd a zokni köré, hogy ne bomoljon ki. Kicsit húzd rajta szét, majd kezd el legörgetni a zokni a hajaddal együtt. A konty egyre inkább hasonlítani fog majd egy fánkocskára. Ha hirtelen ez most nem világos, vagy nem nagyon sikerül, akkor katt ide, hátha egy videó jobban segít majd ennél a fontos lépésnél.


Ki hinné , hogy egy zokni van a hajamban?
Ugye milyen egyszerű, de nagyszerű?


Így hagytam éjszakára, de előtte persze megmostam a hajamat, és majdnem teljesen megszárítottam. Könnyű így aludni, nem nyom, mint hajcsavaró. Ráadásul az sem utolsó szempont, hogy hajsütővas nélkül lehet oroszlános hullámokat varázsolni, szóval bye-bye töredezett hajvégek.


Némi hajlakk, és egy kis hajborzolás és remek az eredmény. Nekem nagyon bejön ez a stílus ,bátran ajánlom mindenkinek! Ha pedig nagyon belejöttél a sock bun készítésbe, akkor akár cifrázhatod egy kis fonással is. Igazán extrém lehet az eredmény!

Hogy tetszik? 
Írd meg nekünk!

4 megjegyzés:

  1. ez nagyon jól néz ki. na meg amilyen szép hullámos lett a hajad, már amiatt is mindenféleképp ki fogom próbálni, hátha nekem is sikerül (ha már fele ennyire szép lesz, nekem az is tökéletesen megfelel :D)
    az utolsó fonatos pedig annyira bejön. :o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. Szerintem mindenképpen próbáld ki ;)

      Törlés
    2. sikerült :) (1-2 bénázás után) de nagyon tetszik így magamon is, meg húgomnak is megcsináltam, neki jó hosszú haja van, tökéletes alany fodrászkodáshoz, örült a végeredménynek :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...