2012. szeptember 8., szombat

#7 Gold Harvest

Debrecenben azt szeretem a legjobban, hogy igen gyakran rendeznek a főtéren a valamilyenétel kötőjel hétvégéket  (értsd : sajt, sonka, kolbász, töltött hús stb).  Ez pedig nagyszerű lehetőséget ad az embereknek, hogy már délelőtt 10 órakor a Nagytemplom előtt sörözzenek, és magas kalóriatartalmú ételeket egyenek mindenféle búbánat nélkül. Hát nem tagadom, én is ebbe csoportba tartozom. Szóval tettünk egy kellemes egészségügyi sétát a városban , és készítettünk néhány képet.





Írd meg véleményedet !

2 megjegyzés:

  1. Fantasztikus a burjánzó kovácsoltvas dísz! Hol sikerült ráakadni?

    VálaszTörlés
  2. Engem is nagyon megragadott. Nagyon szeretem az apró részletek, elvégre is művészettörit tanultam még a pszichó előtt. Nos, ez a kapu Debrecenben a Déry Múzeum környékén van, ahogy haladunk a főtér felé. Van fölötte egy gyönyörű kovácsoltvas lámpás is. Beleszerettem elsőre.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...