2012. szeptember 27., csütörtök

#10 Hidden Roads


Kedvelem a kreatív emberek társaságát. Elmondhatom magamról, hogy olyan emberek a közeli barátaim, akik semmilyen tekintetben sem átlagosak. Sem a gondolkodásukban, sem az életmódjukban, sem pedig a tehetségükben. Hiszek abban,hogy minden emberben lakozik némi kreatív potenciál.

Elhiszem, hogy valahogyan ki kell fejeznünk magunkat. Mindegy, hogy egy blogban, képekben, fotózásban, írásban, vagy bármiben. De egy dolgot nem szeretek : a copyzást. Az ihletmerítés más. Elismered, hogy a másik munkája ösztönző. Na de az , hogy úgy nyúlod a másik munkáját, hogy közben -lehet- mindenféle szardarabnak elhordod?  Csak a kis majmok tesznek ilyet. Az átlagos emberek. Tudod, miről beszélek. 

Válassz egy másik utat.


Ami az én utamat illeti az hosszú történet. Nem állítom azt , hogy különlegesebb más utaknál, de határozottan hosszabb. A legrosszabb mindig , hogy azt érzed -annyi mindent megtettem már, bejártam már - mégsem tartok szinte sehol. Mégis annyi minden van előttem, és nem látom az utam végét. Néha attól félek, mi lesz, ha már nem akarom, hogy tovább vigyen rajta az a valami, ami most engem hajt.


Annyi választás, annyi lehetőség. Merre menjek ? Hová induljak?  Kit kövessek? És ha követek valakit, vajon nem fogom -e azt megbánni De abban sem hiszek igazán, hogy bárki meg tudná nekem mondani, mit csináljak. Soha nem is hagytam. 


Bár néha azt érzem nem is a választás a lényeg. Nem az számít hova tovább, hanem csak az hogyan. Aztán meglátjuk hátha kellemes lesz, hátha vidám. De ha nem, azon is változtatni lehet. Mindig lehet változtatni mindenen. Ebben hiszek...










Oversize bézs ing - Zara ,megvásárolható outlet áron itt
Fűzős cipő - Deichmann
Öv- Stradivarius
Táska - Debrecen/ Kossuth tér/ Táska bolt
Helyszín - bár tudnám pontosan.

8 megjegyzés:

  1. BASSZUS hát te vagy MORGAN! TE jó ég, hát néhányunk így kb imádta naplom.comos blogodat! Látni téged meg..Úristen! ZSeniális ez a blog!

    VálaszTörlés
  2. Imádom a táskádat és a cipődet és a képek is szuperek lettek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen, nekem is az egyik kedvencem ez a tatyó!;)

      Törlés
  3. Ki utánoz, lehet tudni?:O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy leányzó lementette a legtöbb saját fotómat, és feltöltötte a saját facebook meg blog oldalára, mondván, hogy ezek az ő képei. Sőt 1-2 írásomból konkrét bekezdések voltak átmásolva. Nagyon rosszul esett:S

      Törlés
  4. Remélem megtépted a rihét.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. LOL:D Hát, kapott egy fenyegető e-mailt:D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...