2012. augusztus 21., kedd

Vintage blogok



Azért én még emlékszem ,milyen is volt régebben. Olyan jó tíz évvel ezelőtt internet nélkül , e-mailek nélkül. Még talán annál is régebben (de nem sokkal) a családunk egyetlen kattogós, lassú számítógépe köré gyűlt össze az utca összes kis gyereke, hogy közös erővel játsszuk végig a létező legjobb szikláról-sziklára ugrálós játékot, az Oroszlánkirályt. 


Naplót írtam, és leveleztem. Tizenöt kis könyvet írtam tele hat éves koromtól tizennégy éves koromig. Majd pedig levelezőklubbot alapítottam, aminek külön újságot is szerkesztettem. Persze a magam gyermeteg módján. A lányok és fiúk rajzokat, keresztrejtvényeket küldtek, amiket később közzétettem . Mennyivel nehezebb volt Facebook nélkül közösséget építeni...de minden percet megért.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...