2012. augusztus 27., hétfő

#6 Spandex means you' re villain


A spandex nadrágot valamilyen - könnyen körvonalazható- oknál fogva nem alkottak harmonikus asszociációt a személyiségemmel, vagy a stílusommal. Talán, mert egy ideig krómrúdon táncoló ,hosszú combú táncosnők ugrottak be elsőre (minden elismerésem nekik, a rúdtánc nagy csodálója vagyok btw.) Aztán kicsit tovább gondolkoztam a koncepción és valami egészen más, valami sokkal dögösebb ugrott be. Így hát magamra kaptam némi feszülő, fényes textíliát , és mellé pedig a Miley Cyruséhoz hasonló hátul, váll alatt, mindenhol kivágott felsőt aranyszínű gyöngyöcskékkel. 

Hannah Montana továbbra sem az én világom,de ez a póló...
Na, meg a tetoválás...annál inkább.

Két rebellis celebritás fénylő cicanaciban feszít

Azért persze az alapvető szabályra a spandex, de bármilyen más macskanadrág esetében is figyelni kell: a leggingsek nem nadrágok, ezért derékig érő pólóval semmilyen körülmény között ne viseljük. Ha Te vagy Claudia Schiffer, akkor sem! Kivételt képeznek persze olyan helyzetek, mint a kondizás, a jógázás, és az otthoni hempergés. 

Visszatérve az én példámhoz : én is kicsit macskanő akartam lenni egy estére!




Írjátok meg véleményeteket!
 Már a bejegyzések alá is tudtok kommentelni! 
Nem kell e-mail cím, vagy bármilyen "hivatalos" azonosító!

2 megjegyzés:

  1. Atyaég, honnan ez a póló?? Nagyon vagány!

    VálaszTörlés
  2. elég dögös :) hozzám közel állnak a szakadt pólók és rockosabb ruhadarabok. Örültem, hogy idén nyáron divatba jöttek a házilag szétszabdalt régi rockbandás pólók, én is szétvágtam az agyonmosott pólóimat, így újra hordhatóvá téve őket :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...