2012. augusztus 24., péntek

#5 Chains of Elegance


Tokajban jártunk, mint eddig már nagyon sokszor. Kis város, kis utcák, borozók . Mintha egy régi kor városa valahogyan a mai világba csöppent volna , annak minden szépségével.Ezt a hangulatot szerettem volna visszaadni. Az alapanyag adott volt. Alfons Mucha reprók a falakon, borállványok, több nem is kellett.






A ruha egy bokáig gombolható Stradivarius ruha. Nagyon egyszerű, elegáns szabása van, de valamivel muszáj volt feldobnom. Egyrészt ,mert nagyon hosszú volt rám ( a teljes hossza 180 cm a vállától az aljáig) , másrészt , mert nagyon öregesnek éreztem. Egy vékony övvel megkötöttem a derekát, miután nagyjából 15 centit felfogtam belőle. Az egészet egy aranyozott fonott nyaklánccal dobtam fel, ami közel 20 éves és egy dublini vintage shopban vásároltam. A hajamat a nyaklánc mintájára koronaszerűre fontam. Ezt a hajfonást amúgy nagyon kedvelem, mert nagyon egyszerűen elkészíthető. 



A vintage stílusú fotók az arany, és a fekete ruhák mellett a gyengéim. A régies , antik berendezésű helyeket még inkább imádom. Mérhetetlenül magabiztos, és visszafogott eleganciát sugallnak. Ráadásul meggyőződésem, hogy a fa,bőr , és kovácsoltvas bútoroknak és eszközöknek lelkük van. Élők, és illatosak , mint egy nyári éjszaka. 


Köszönöm, hogy végigolvastad / nézegetted bejegyzésemet. 
Írd meg véleményedet bátran!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...